Το μεγαλύτερο ποσοστό πριν αποφασίσει να κλείσει δωμάτιο για τις διακοπές του αναζητά πληροφορίες μέσω διαδικτύου για να διαλέξει το δωμάτιο/διαμέρισμα της αρεσκείας του για την διαμονή του. Οι περισσότεροι χρήστες κάνουν την κύρια έρευνα αγοράς μέσω του διαδικτύου και αφού θα ερευνήσει σύμφωνα με τα κριτήριά του, η επιλογή του θα είναι ξενοδοχείο που ικανοποιεί περισσότερο τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Από τα αποτελέσματα αναζήτησης που θα πάρει και από την κάθε ιστοσελίδα ξενοδοχείου που επισκέπτεται θα διαμορφώσουν την τελική του απόφαση για να κάνει την online κράτηση. Από εκεί και μετά τα πλεονεκτήματα ενός ξενοδοχείου που θα έχει απέναντι στους ανταγωνιστές του θα είναι αυτό με την πιο εύχρηστη (usability), καλό design και με οργανωμένο περιεχόμενο ιστοσελίδα. Για το λόγο αυτό η εταιρεία μας έχει ειδικότητα στην κατασκευή ιστοσελίδων ξενοδοχείου, γεγονός που μας επιτρέπει να επιτύχουμε τους στόχους που έχετε θέσει στην online παρουσία του ξενοδοχείου σας και να σας συμβουλεύσουμε με αποτελεσματικές τακτικές προβολής έτσι ώστε να σκαρφαλώσετε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Στο Κέντρο Διαφήμισης δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή τόσο στον σχεδιασμό, στην μελέτη της περιήγησης και στο περιεχόμενο έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μια διαφορετική εμπειρία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας, με κείμενα και εικόνες μέσα από την ιστοσελίδα. Ξεκινάμε να σχεδιάζουμε το website με την ανάλυση του εταιρικού προφίλ του ξενοδοχείου σας και σε ότι άλλες πληροφορίες εσείς θέλετε να δώσουμε βαρύτητα. Στην συνέχεια σύμφωνα με όλα τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει, σχεδιάζουμε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας και την προσαρμόζουμε ανάλογα με στις ανάγκες σας.
Το Κέντρο Διαφήμισης χρησιμοποιεί την εμπειρία και την τεχνογνωσία στην βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) σε κάθε ιστοσελίδα που κατασκευάζει. Με σωστό σχεδιασμό και χρησιμοποιώντας τις ενέργειες που θα μας φέρουν το σωστό και επιθυμητό αποτέλεσμα μπορούμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του website και τις κρατήσεις. Πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στην όλη διαδικασία του σχεδιασμού, στην χρηστικότητα και την εμπειρία του χρήστη . Ένα φιλικό περιβάλλον (user interface) περιήγησης επιδρά θετικά στην εντύπωση του χρήστη και μας φέρνει πιο κοντά στους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε. Χαρακτηριστικά ιστοσελίδας ξενοδοχείου.
Η κατασκευή της μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου βασικά πρέπει να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τον επισκέπτη/πελάτη να μάθει, να ενημερωθεί, να αναζητήσει και να κάνει Like στα κοινωνικά δίκτυα (social media) το ξενοδοχείο σας.
Χαρακτηριστικά ιστοσελίδας ξενοδοχείου:
Δυναμικό website ( WordPress CMS ) για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.
Μοναδικό & Responsive Design.
Αναλυτική παρουσίαση του ξενοδοχείου και των δωματίων.
Αναλυτική παρουσίαση όλων των υπηρεσιών του ξενοδοχείου π.χ. restaurant, beach bar, swimming pool κ.α.
Responsive Gallery φωτογραφιών του ξενοδοχείου, των δωματίων, και της περιοχής.
Φόρμα κράτησης για εκδήλωση ενδιαφέροντος κράτησης στο email σας.
Φόρμα επικοινωνίας (contact form).
Δυνατότητα να δέχεστε κρατήσεις online κράτησης με δυνατότητα πληρωμής.
Επιπλέον γλώσσες.
Google Map χάρτης, ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να εντοπίζει εύκολα το ξενοδοχείο και οδηγίες για το πώς θα φθάσει σ’ αυτό.
Blog για τα νέα σας και τις ανακοινώσεις, γεγονότα (Ημερίδες, Εκδηλώσεις, Συνέδρια) που λαμβάνουν μέρος στη ξενοδοχειακή μονάδα.
Ιστοσελίδα με ειδικές λειτουργίες για ΑΜΕΑ.
Κουμπιά σύνδεσης λειτουργιών για social networking ( Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Youtube)
Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO).
Παρακολούθηση online στατικών αναλύσεων στο site σας.
Καταχώρηση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σε 20 επαγγελματικούς online καταλόγους.
Υποστήριξη και συμβουλές σε θέματα που αφορούν τo ξενοδοχείο σας και την προβολή του.
Ο πελάτης βλέπει το ξενοδοχείο σαν να ήταν εκεί.